Saturday, April 18, 2009

dia dan blog

Pergh.. ni first time ak layan blog..

nak tau sebab aper ak layan ? sebab ex aku suruh aku baca blog dia..

dan ak baca benda2 kat blog dia..

biler ak baca blog dia .. ak rasa jeles sebab ader gambar bf dia ngan dia ..

so .. ak terpikir kenapa ak tak cuba buat blog gak ?

boleh ak luahkan perasaan ak kat sini..

ak nak cakap yg ak still mengharap dia balik kat aku..

tapi takkan la ak nak cakap direct kat dia macam tu..

giler ker ? dia da ader bf la ..

hormat la milik orang..

tapi disebab kan dia la..

ak kenal blogspot nie..

so aku akan melayan blog ni dan kalau boleh ak akan bg komitmen kat blog nie..

pergh..

hahahahaha..

tu jer la kot intro macam mane ak leh start buat blog nie..

korang da baca jgn la gelak2 ..

ak tak pandai maner pown membuat ayat2 blog..

pelan2 kayuh ar.. nak terus citer pasal benda2 yg best..

maner aku tau !

p/s : aku syg dia lagi =D

1 comment: